Slipovers på rullande band

Nu stickar jag slipovers till Trollkarlsskolan på rullande band. Jag är nästan klar med den första. Men jag har inte hunnit sy ihop den. Mitt rum hann äta upp min nål innan jag han ta tag i det lilla problemet. Men jag får väl göra massa andra och sen ta en tid när jag bara sätter ihop alla delarna. Just nu är det rätt skönt och avkopplande att bara sitta och sticka rätta delar och inte behöva tänka så mycket på vad man gör med massa intagningar och tankar. Klart kommer jag att lägga upp bilder när mitt rum ger även tillbaka min kamera.
Jag har lagt till en liten detalj på de för att man ska kunna under lajv se om karaktären är en kille eller tjej. Det ska inte spela någon roll om den har kjol eller byxor eller om den spelas av en av det motsatta könet. Men dock är det lite jobbigt och förklara så jag får vänta tills jag hittar min kamera för att kunna visa upp min smarta idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0