Sommarlov

Jag har börjat få smak för ett sommarlov som nu ligger inom räckhåll. För att jag har fått årets bästa jobb med årets sämsta lön så kommer jag sticka hela tiden. Sen är mitt körkort inom samma räckhåll och snart kommer jag sitta med den rosa papperslappen i händerna som bevisar att jag kan styra den lilla plåtburken. Jag har dessutom hittat min dörmbil och den är inte dyr. Dock skulle jag behöva lacka om den och kanske fixa till dne lite så den går att köra felfritt. Den är så fin och hade passat jätte bra med mitt företag. Tänk att ha en liten text dekor längst ner med mitt företagsnamn på. Ohh, vilken sommar det skulle bli. Sen ska jag köpa min Pride biljett men det får nog min mamma hjälpa mig med nu. Kan knappt vänta till att sommaren kommer och allt faller på plats i mitt pussel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0