Hemma igen

Oj allt har gått så fort. Veckan började med ett kuggande på uppkörningen. Det gjorde mig sur och arg och tog två dagar att lugna ner mig och komma in i lugnet igen. Sen hann jag inte ens andas ut innan jag fick packa väskan och på onsdagen bar det iväg på flygläger. Men det hjälpte mig att tänka mindre på uppgkörningen som komemr nu på torsdag. Jag träffade gamla kompisar från förra årets läger och fick även nya. 

Sen har jag faktiskt sytt en kjol på den dagen jag var och laddade om mellan kuggningen och lägret.

Rosa kjol
Det här var framsidan. Den hade hög midja och knä lång. Jag spontan köpte tyget och hade ingen plan för det men det blev ändå något. Blev faktiskt rätt nöjd med den
Baksidan
Jag sydde min första smock och gjorde en kortsett snöring på den. Det var kul och utmanande men det var det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0