Julen nalkas med stormsteg

Det slog mig imorse när jag gick till bussen så där fem minuter över fem, att det snart är jul. Jag har börjat planera julklapparna och börjat göra lite av de med. Men jag har långt kvar innan jag är klar. Det känns som julstöket aldrig kommer ta slut för mig. Mormor gick och bröt armen nu förra måndagen och det är hon som brukar göra allt förberedande jul stök men nu blir det upp till att hjälpa till. Som tur har jag rätt mycket ledigt från skolan och då kan man försöka komma hem till henne och hjälpa med julstöket.
De julklapparna som man ska själv tillverka ska jag köpa över internet. Det känns som ett bra val för att det är en riktig ryssvinter utanför dörren.

Ps. Min kamera är fortfarande borta. Men den kommer nog fram tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0