Voi, oi, voi

Man sitter med läxor upp över öronen men ändå kan jag bara inte lägga ner mina stick och virk projekt för ett tag. Det känns som man alltid har en liten stund över för att kunna ta upp projekten och göra bara något varv till och plötsligt sitter man där med en hel tröja klar i handen. När man tittar på klockan så har det gått timmar och åter timmar till sticket. Det känns som ens tid bara springer iväg. Men om bara två veckor är det sommarlov och då har jag bara 4 veckors jobb, där jag ändå kan sticka. Sen är jag ledig ända fram till Pride.
Mitt sommarjobb komemr nog vara det bästa som finns. Jag har fått sommarjobb med att starta eget företag. Det kan ju inte bara vara roligare. Det är ju det jag vill göra. Inte nog med att jag får lära mig om att ha och driva eget så får jag dessutom pengar för att jag har det som jobb. Dock är det inte jätte mycket men det är i alla fall en liten sommarbudget. Förra året klarade jag ju mig på den lilla summan och året innan det likadant. Men nästa år blir det nog att få ett ordentligt jobb eller få företaget rullande så det går att överlever studentsommaren på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0