Stickarfabrikens verkstad

Som några redan vet är jag en pendlare och jag bor i Jönköping men pluggar i Växjö. Det blir många och långa resor mellan platserna så jag har många verkstäder. Men idag föll det så oturligt att jag är sjuk. Med ett huvud som håller på att sprängas och ett konstant illamående valde jag att stanna hemma i min säng. Men klart kan man inte ligga rastlös hela dagen. Ett stort projekt ligger framför mig och det är Trollkarlsskolans uniformer. Jag har redan en design på hur slipoverna ska se ut och nu är det bara att sätta sig och sticka upp de. Men det går långsamt så det är bra att få vara lite sjuk så man hinner med. Men imorgon bär det iväg till skolan igen, då får jag äntligen villa upp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0