Ajokortti

Jaa för de som inte talar finska eller tar hjälp av Lexin just nu, men ajokortti betyder körkort. Idag ska jag köra halkbanan och liggar nu i min säng och laddar upp. För att Jönköpings Halkbana är segt dum så får lilla jag sätta mig i min bil och köra mer med amma till Eksjö. 
Eftersom det nog blir att jag kör kan jag inte göra något handarberte på vägen och då får de faktiskt stanna hemma. Men nu ska jag packa mig upp ur sängen. Ringa dit och fråga om pris. Vilket jag har glömt nu i en veckas tid att göra. Hoppas det finns något mysigt cafe i Eksjö sen som jag kan ta igen mina krafter på.
När jag ändå ligger här och knappar på Manphred ska jag bara sprida ut min mega glädje över att jag kommer vara med och hålla i TS stora lajv nästa sommar. Ni som gillar rollspel och inte är användare på TS bli det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0